Caer a'Muirehen... Warownia Starego Morza...
Gość
CZARKA
SILNE
ATAKI
(Odłamki) - olać
(Trzęsienie ziemi) - na razie olać
(Kamienna pięść) - na późniejszych levelach trzeba będzie kupić, na razie olać
OBRONY
(Zniknięcie) - olać
(Teleport) - 1 punkt aby dojść do rozmycia
(Rozmycie) - Dajemy od razu najlepiej 3 punkty
SZYBKIE
ATAKI
(Błysk) - olać
(Piorun) - 1 punkt
(Porażenie) - jak najszybciej 3 punkty
OBRONY
(Ochrona) - olać
(Tarcza) - 1 punkt
Odbicie - podobnie jak porażenie i rozmycie.
MAGICZNE
ATAKI
(Choroba) - olać
(Wyssanie życia) - 1 punkt
Wzmocnienie - koniecznie na ++
OBRONY
(Rozproszenie) - olać
(Absorpcja) - tu trzeba zadecydować samemu, ale trzeba co najmniej 1 punkt
(Osłabienie) - olać na razie.
SPECJALNE I PASYWY
SPECJALNE
(Księga magii) - olać
(Chowaniec) - olać
(Koncentracja) - olać
PASYWY
(Moc) - 1 punkt
(Aura) - na ++
(Wiedza) - koniecznie na ++
Taktyka:
Kupujemy itemy, tak aby mieć czarkę 2/6 (2 furii, 6 żywiołu) lub wyżej. Potem należy w atakach dać wzmocnienie-porażenie-wzmocnienie-porażenie-<2x ataki niepotrzebujące f/ż do których mamy dopał z itemów>. Na obrony dajemy jeżeli mamy f/ż rozmycie lub odbicie i losowo: tarcza teleport, absorbcja. W takim razie po co obrony najlepsze, skoro nie mamy na nie f/ż? Jeżeli przegramy zawsze możemy dać słabsze ataki i wrzucić np: spam odbiciem lub 2x rozmycie i odbicie.
Boimy się wieśków. Jeżeli spotkamy wieśka, który ma i używa:
(Jaskółka),
(Powój)
i
(Młynek, jeżeli wyzwiemy Go i da w 1 i 3 rundzie)
NIE WALCZYMY Z NIM!
Jak spotkamy przerazę z:
(sterydy bojowe, tylko ++)
i
(Instynkt łowcy, też tylko ++),
to także
NIE WALCZYMY Z NIĄ!
PRZERAZA
SILNE
ATAKI
(Ugryzienie) - olać
(Paraliż) - olać
(jad) - olać
OBRONY
(Podskok) - olać
(Zwód) - 1 pkt
(Uskok) - 3 pkt.
SZYBKIE
ATAKI
(Szczypce) - na ++
(Zatrute) - olać
(Ostre) - olać
OBRONY
(Zasłona) - olać
(Wytrącenie) - 1 pkt.
(Instynkt łowcy) - 3 pkt.
MAGICZNE
ATAKI
(Krzyk) - olać
(Krzyk bojowy) - 1 pkt
(ogłuszający krzyk) - 3 pkt.
OBRONY
(Pancerz) - olać
(Łączony) - kwestia sporna. Obojętnie, ale co najmniej 1 pkt.
(Ochrona magiczna) - 3 pkt.
SPECJALNE I PASYWY
(Kamuflaż) - olać
(Adrenalina - olać
(Sterydy) - olać
(Odporność) - 1 pkt
(Regeneracja) - 3 pkt
- kwestia sporna. Podobnie jak w p.ł.
WIESIEK
Build, który wymiata (przynajmniej na moim lvl)
Co na 23 levelu kupić:
ATAKI
SILNE
(Silny cios) - na ++
(Sztych) - to juź kwestia sporna, raz, to eliksiry zatrzymuje (to dobrze, no bo jak inaczej rozwalić jaskółkowca ), dwa, to inwestowanie w niego na + czy ++ to wielki błąd.
(Rozłupanie) - warte namysłu przy wyższych levelach. Teraz - olać.
SZYBKIE:
(Cięcie) - olać
(Markowany cios) - koniecznie na++
(Młynek) - j.w.
MAGICZNE
(Igni) - olać
(Axii) - olać
(Aard) - olać
ELIKSIRY
(Wilk) - 1 punkt, żeby dojść do jaskółki.
(Jaskółka) - koniecznie i to jak najszybciej na ++
(Powój) - na ++
SPECJALNE
(Wytrzymałość) - 1 punkt
(Siła) - to już kwestia sporna. Na razie olać. 1 punkt, żeby dojść do odporności na ból
(Odporność na ból) - koniecznie na ++
OBRONY
SILNE
(Unik) - olać
(Piruet) - 1 punkt
(Finta) - co najmniej 1, a jeżeli jest możliwość to od razu najlepiej 3.
SZYBKIE
(Parowanie) - olać
(Garda) - koniecznie (bez tego ani rusz, tak jak bez jaskółki) na ++
(Trans bitewny) - Na razie olać
MAGICZNE
(Quen) - olać
(Medalion) - O-L-A-Ć
(Yrden) - Mocny jest, chociaż na razie nie inwestować.
KONIEC
Ostatnio edytowany przez Altair (2009-06-14 20:21:52)
Zbanowany
przyda się
Offline
Gość
A jak! <tak wiem, jaki ja skromny >